Procházkova letecká škola vznikla v březnu 1993. Současně je založeno občanské sdružení Letecký klub Haná a je zahájen výcvik. Prvním letounem školy je LK-3 Nova a prvními instruktory školy jsou pan Antonín Stehlík a pan Rudolf Procházka, který je současně jejím majitelem. V roce 1993 pronásleduje Procházkovu leteckou školu smůla. Nejdříve dochází k zadření motoru a po té, co je opraven poškodí jeden z žáků náběžnou hranu křídla. Ve škole se více opravuje, než létá. S rokem 1993 však skončila i smůla a v roce 1994 jede již letecká škola naplno. Létá se od rána do večera a ze školy odchází jeden pilot za druhým.
V roce 1995 kupuje Procházkova letecká škola další letoun, tentokrát jednomístný LK-2M Sluka. Tento letoun slouží k létání pilotům, kteří již dokončili výcvik, ale nemají vlastní letoun.
V roce 1999 kupuje škola další letoun ST4-Aztek. Konstrukce letounu vychází z osvědčené Novy. Je zde však patrná modernizace. Letoun je aerodynamicky čistší a kabina je prostornější a pohodlnější. Letové vlastnosti jsou vynikající a řízení je snadné a jednoduché.
Po roce 2000 klesá zájem o pilotní výcvik. Žáků je málo a tak se k výcviku požívá jen jeden letoun a druhý je trvale uskladněn v hangáru.
V lednu 2004 se pan Procházka inspiruje článkem “Skleník” z Ukrajiny, který vycházi v časopise Pilot a zahajuje jednání s firmou Aeroprakt. V květnu pak instruktor pan Jureček a pilot pan Makovec navštíví výstavu sportovních a ultralehkých letadel v Katovicích, kde si továrním pilotem Aeropraktu, jako první češi, vyzkoušejí létání s Aeropraktem-22. Následují další jednání a v listopadu získává škola nový letoun Aeroprakt-22 a zároveň se stává výhradním prodejcem letounů Aeroprakt pro Českou republiku.
V roce 2005 škola prodala letouny LK-2M Sluka a LK-3 Nova. Výcvik pilotů probíhá na letounu ST-4 Aztek a piloti s pilotním průkazem se mohou přeškolit na Aeroprakt-22.
V roce 2010 škola prodává letoun Aeroprakt-22. Jeho novým majitelem je instruktor školy Zdeněk Jureček a letoun je i nadále využíván k přeškolení pilotů a případně k rozšíření kvalifikace o řízené lety VFR.
Za dobu svého působení vycvičila Procházkova letecká škola téměř 100 pilotů a 5 instruktorů. Letouny školy přitom nalétaly skoro 4 500 hodin a provedly 24 000 startů.
Velký dík patří panu Antonínu Stehlíkovi. Tonda stál u zrodu letecké školy a dlouhá léta v ní působil jako instruktor. Létání, letecké škole, žákům a pilotům se věnoval až do své smrti.